Kimkolwiek jesteś ,skądkolwiek przybywasz i dokądkolwiek zmierzasz......
Witaj
Zatrzymaj się na chwilę i odpocznij.Pozbądź się smutnych myśli,
Zrelaksuj się


ŻYJĘ ~~ Dla tych kilku chwil....Z dnia na dzień, ciesząc się każdą chwilą...
JESTEM ~~ Jaka jestem....
KOCHAM ~~ Tych, którzy na to zasłużyli
LUBIĘ ~~ Czasem pobyć w samotności
SZANUJĘ ~~ Tych, którzy szanują mnie i szanują siebie.....
NIE UMIEM ~~ Zapomnieć krzywdy
POTRAFIĘ ~~ ..Być szczera do bólu...
NIENAWIDZĘ ~~ Kłamstwa
UCZĘ SIĘ ~~ Na własnych błędach
CIESZĘ SIĘ ~~ Że są ludzie na których mogę polegać
POPEŁNIAM ~~ Czasem fatalne błędy
CIERPIĘ ~~ Gdy ktoś mnie rani
UFAM ~~ Chyba trochę za rzadko
CHCIAŁABYM ~~ Czasem cofnąć czas...
MOJE ŻYCIE ~~ To ciągłe czekanie
WIERZĘ ~~ Że wszystko ma swój sens.....że to czego pragnę, kiedyś się spełni..
NIGDY ~~ Nie stracę nadziei
ZAWSZE ~~ Gdy upadam, podnoszę się, aby iść dalej
KIEDYŚ ~~ Zostanie po mnie tylko kilka prostych słów i starych fotografii
NIGDY NIE ZAPOMNĘ ~~ O tych, którzy bez względu na wszystko są i byli zawsze obok mnie
PRAGNĘ~~Byś na zawsze był przy mnie...
MILCZĘ~~Gdy jest mi źle...
CZEKAM~~Na spełnienie marzeń...
STARAM SIĘ~~Walczyć z przeciwnościami losu...
MARZĘ~~O wielu rzeczach...
MUSZĘ~~żyć mimo wszystko...

Obserwatorzy

niedziela, 5 grudnia 2010


Nic nie może wiecznie trwać ...................

Przez kilka dni nie miałam dostępu do netu .Poinformowano mnie ,że 
sytuacja ta może potrwać nawet do kilku tygodni to straszne ,ale rzec moge jak w tytule 
z pomoca przyszedł mi "Pan" Heniu,który to znając moje uzależnienie 
podarował mi na ten czas swój mobilny internet za co jestem mu ogromnie wdzięczna .

Brak netu miał także w pewnym sensie pozytywne skutki mogłam to oddać sie w pełni 
mojej pasji  tworzenia .Odpaliłam zatem mój ukochany PSP ,odkurzyłam kilka starszych 
i zapomnianych już a pięknych zestawów i stworzyłam kilka scrapeczków .

Dzis w księdze gości przeczytałam

wpis z 2010-12-05 00:31:35
Marysiu, pozdrawiam z Gdyni !
Brakuje mi Twoich raczków dla mnie...
Buziaki...

Marzenko i o Tobie pomyślałam .Wykorzystałam ulubiona fotke Amelki i jej mamy
Proszę to dla Was


BCD_Magic Christmas _Black Cat Desings 
Rak_marzenna79



1 komentarz:

  1. Marysiu Kochana, serdecznie dziękuję za Amelkę z Kasią. Buziaczków 100 !!! Pozdrawiam i polecam się na przyszłość, hihihi...Paaaa....

    OdpowiedzUsuń