Kimkolwiek jesteś ,skądkolwiek przybywasz i dokądkolwiek zmierzasz......
Witaj
Zatrzymaj się na chwilę i odpocznij.Pozbądź się smutnych myśli,
Zrelaksuj się


ŻYJĘ ~~ Dla tych kilku chwil....Z dnia na dzień, ciesząc się każdą chwilą...
JESTEM ~~ Jaka jestem....
KOCHAM ~~ Tych, którzy na to zasłużyli
LUBIĘ ~~ Czasem pobyć w samotności
SZANUJĘ ~~ Tych, którzy szanują mnie i szanują siebie.....
NIE UMIEM ~~ Zapomnieć krzywdy
POTRAFIĘ ~~ ..Być szczera do bólu...
NIENAWIDZĘ ~~ Kłamstwa
UCZĘ SIĘ ~~ Na własnych błędach
CIESZĘ SIĘ ~~ Że są ludzie na których mogę polegać
POPEŁNIAM ~~ Czasem fatalne błędy
CIERPIĘ ~~ Gdy ktoś mnie rani
UFAM ~~ Chyba trochę za rzadko
CHCIAŁABYM ~~ Czasem cofnąć czas...
MOJE ŻYCIE ~~ To ciągłe czekanie
WIERZĘ ~~ Że wszystko ma swój sens.....że to czego pragnę, kiedyś się spełni..
NIGDY ~~ Nie stracę nadziei
ZAWSZE ~~ Gdy upadam, podnoszę się, aby iść dalej
KIEDYŚ ~~ Zostanie po mnie tylko kilka prostych słów i starych fotografii
NIGDY NIE ZAPOMNĘ ~~ O tych, którzy bez względu na wszystko są i byli zawsze obok mnie
PRAGNĘ~~Byś na zawsze był przy mnie...
MILCZĘ~~Gdy jest mi źle...
CZEKAM~~Na spełnienie marzeń...
STARAM SIĘ~~Walczyć z przeciwnościami losu...
MARZĘ~~O wielu rzeczach...
MUSZĘ~~żyć mimo wszystko...

Obserwatorzy

piątek, 1 czerwca 2012


Wiktoria

Strasznie dawno mnie tutaj nie było....Ale cóż pogoda była piękna  (była bo dziś deszczowo)
tak więc nie można marnować czasu na siedzenie przed komputerem.
Tymczasem kolekcja pięknych zestawów się powiększa -dobrze ,ze dysk mam pojemny :)
 i tak naprawdę grzechem jest ,aby pozostały one  bezużyteczne .
Dziś mimo tego ,że w ogródku odwaliłam kawał dobrej roboty  to jeszcze znalazłam czas dla siebie
odpaliłam PSP i sobie scrapnęłam .


I love you by Anna -Jolanta
Rak_Lady Assa

5 komentarzy:

  1. I tak trzymaj Marysiu,robota w ogrodku wykonana i przepiekny skrapek do kolekcji doszedl-brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję niekiedy vena przychodzi niespodziewanie -wiem ,ze i Ty tak masz a najlepszym dowodem na to jest Twój ostatni zestaw

      Usuń
  2. Masz racje Marysiu,moj ostatni zestaw jest czystym przypadkiem...owszem zaczelam robic zestaw ale calkiem inny... zamiast dokonczyc tamten,zrobilam spontanicznie w ciagu niecalych dwoch dni ten oto ostatni i ciesze sie bardzo,ze Ci sie spodobal.
    Zycze Ci wiele radosci w tworzeniu i nieustajacej weny-buzka :)

    OdpowiedzUsuń